26 Mayıs 2008 Pazartesi

Grup Çalışması 1. kademe

Öğrenciler için yaratıcılık bir merak duygusunu geliştirmeyi, kalıplaşmayı yenmeyi ve kendi öğrenme süreçleri içinde yaratmayı gerekli kılar. Öğrencilerde yaratıcılığı önleyen en önemli şey çalışmalarına not ile değer biçilmesi ve yaşıtlarıyla kıyaslanmasıdır. İçsel güdülenmeyi ön planda tutarak her öğrencinin katılımını sağlayarak doğru bir yönlendirme ile çok çeşitli çocuk sanatı ürünleri elde etmek mümkündür. En önemli hedefimiz iletişim, paylaşım ve yaptığı işten keyif almaktır.

Hafta sonu ilköğretim 1. kadem öğrencilerim; Mehmet Destan, Murat Aygün, Berfin Kelebek, Kürşat Ayçiçek, Kardelen Yılmaz'ın iki farklı haftada yaptıkları grup çalışmasıdır. İlk çalışmamız serbest konulu her öğrencinin resimlemeyi sevdiği görsel elemanlardan oluşmaktadır. İkinci çalışmamız 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çoçuk Bayramı konulu çalışmadır. Kullandığımız malzemeler büyük boyutta graft kağıt, pastel boya, akrilik boyalardır. Her iki çalışma için 2 ders saati kullanılmıştır. çocuklar bu çalışmayı yaparken fazlasıyla keyif aldılar ama en büyük keyfi sanıyorum ben aldım. yaptıkları her hamleyi hayret ve mutlulukla izledim. 1,5 yıllık çalışma grubumun birbirleri arasındaki iletişimin daha da güçlendiğini görmek inanılmaz bir keyif her zaman söylediğim gibi engelleri resnklerimiz ve çizgilerimizle aşıyoruz...



Serbest Konu

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

2 yorum:

pinomino dedi ki...

merhaba:) yoksa izini arayıp bulamadığım mavi martı mı bu harika çocukların öğretmeni:))
kocaman sevgiler
bayıldım tüm yapılan işlere:))
pino

hayvanatbahcesi dedi ki...

ögrencilerinin hepsinin ellerine sağlık, yüreklerine sağlık.